صداي بلند اعتراض ما را به مقامات استاني و کشوری برسانيد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392
بازدید : 1264
نویسنده : لارستان بزرگ

 هر راننده خودرويي صبح امروز 27 مردادماه مي خواست از مقابل فرمانداري ویژه لارستان عبور كند بايد چند لحظه اي را منتظر مي ماند. 
 - 

تجمع جمعی از مردم معترض عامل اين موضوع بود. آفتاب مردادماه لارستان هم باعث نشد آنها زود اين تجمع را رها كنند. از هر صنف و گروهي در بين آنها بودند. از فرهنگيان شاغل و بازنشسته تا دانشجويان و كسبه و كارمندان. همه آنها البته عليرغم تفاوت در شغل و جايگاه اجتماعي فقط يك حرف مي زدند: «مصوبه قانوني ارتقاي ادارات جنوب فارس بايد اجرايي شود.»
 
 آنچه البته به گفته خودشان باعث شده بود در اين تجمع شركت كنند عدم ابلاغ ارتقای ادارات در کنار ابلاغ و اجرايي شدن مصوباتي بود كه بعد از ارتقاي ادارات لارستان مصوب شده بود. مصوباتي مثل ارتقاي فرمانداري هاي جهرم و فسا به «فرمانداري ويژه». 

*صداي بلند اعتراض ما را به مقامات استاني و کشوری برسانيد
 
ساعت نزديك 11 بود كه افراد تجمع كننده و معترض وارد فرمانداري و اتاق فرماندار شدند. دكتر كاظم رحيمي نژاد- مدیر اجرایی تشکل لارستان بیدار- خطاب به فرماندار و فرمانده سپاه پاسداران اين شهرستان كه پس حضور در مراسم بزرگداشت آزادگان لارستان به جمع اضافه شدند نكاتي را بيان كرد. 
 
او گفت: اين جمع به نمايندگي از مردم اينجا هستند و تاكيد داشتيم كه از هر صنف و گروهي، چند نفر بيشتر نيايند تا نظم  و روال عادی جامعه به هم نخورد؛ در حالی که تعداد زيادي از مردم مي خواهند به اين جمع اضافه شوند. 
 
 مدير اجرايي تشكل لارستان بيدار افزود: هدف ما از حضور در اینجا کسب اطلاع از سرنوشت مصوبه قانونی دولت است. ضمن اینکه دو درخواست اصلي داريم؛ اول انعكاس سريع اعتراض مردم لارستان و بخش هاي تابعه به مقامات استاني و کشوری به دليل  اجرايي نكردن مصوبه قانوني دولت در مورد ادارات كل جنوب فارس و دوم درخواست از نماينده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس براي حضور در بين مردم معترض برای روشن شدن نتیجه پیگیری های ایشان. 
 
وي ضمن بيان نگراني شديد مردم لارستان از تضييع مداوم حق خود خاطرنشان كرد: آقاي اميري؛ با استقرار دولت جديد شايد در فرمانداري لارستان نيز تغييراتي اعمال شود لذا در اين روزهاي پاياني نام نيكي از خود به يادگار بگذاريد و با مردم لارستان همراهي كنيد ما در اینجا برای تعامل با مسئولان دولتی حضور یافته ایم و قصد تقابل با هیچ کسی را نداریم.  این حضور در جهت حمایت از مصوبه دولت و تصمیم نظام برای ارتقای ادارات جنوب فارس است.

*پیگیری های به حق خود را با آرامشِ فعال ادامه دهيد 
 
فرماندار لارستان نيز ضمن تقدير از احساس مسئوليت افراد معترض، از آنها خواست پیگیری های به حق خود را از مسيرهاي قانوني و با حفظ آرامش ادامه دهند. اميري افزود: مطمئن باشيد من طبق وظيفه اي كه دارم تمام اين موضوعات را به مافوق خود منعكس كرده ام و قول مي دهم اعتراض امروز شما را هم بصورت مكتوب و رسمي اطلاع رساني كنم. 
 
رئيس شوراي تامين شهرستان لارستان در ادامه ضمن بيان اين موضوع كه دير مصوب شدن ارتقاي ادارات لارستان باعث ايجاد اين حواشي شده است اظهار اميدواري كرد كه با تلاش خود، پيگيري نماينده مردم در مجلس و همراهي همراه با آرامش مردم اين موضوع و مشكل حل شود. 
 
*دكتر جعفرپور فردا به معترضان پاسخ مي دهد 
 
نماينده دكتر جعفرپور نيز كه در اين جلسه حاضر شده بود پس از سخنان دکتر رحیمی نژاد نكاتي را مطرح كرد. محمد منيري گفت: اعتراض شما را سريعا به اطلاع دكتر جعفرپور رسانده ام و به ايشان گفتم كه درخواست مردم حضور سريعتر در لارستان و دادن پاسخ به آنهاست. 
 
وي افزود: دكتر جعفرپور هم موافقت كردند و فردا با اولين پرواز مي آيند و در جمع شما حاضر خواهند شد. در ادامه اين سخنان تعداد زيادي از افراد حاضر از او خواستند كه تجمع فردا در مسجدالنبي لار و در ساعت 9 صبح صورت بگيرد.

 *پايان جلسه و نارضايتي معترضان 
 
پس از آن فرماندار لارستان از افراد معترض خواست فعلا به خانه ها و محل کارشان بازگردند تا فردا همگي در جلسه بعدي حاضر شوند. تعدادي از افراد حاضر البته باز هم با صداي بلند حرف هاي خود را مطرح كردند. حرف هايي از جنس اينكه سكوت ما  باعث شده هر روز حقي از اين مردم ضايع شود و اينكه ديگر راضي نمي شوند بيشتر از اين از نجابت و صبوري شان سوء استفاده شود. گروه هايي از اين افراد البته همچنان تا حدود ساعت 13 در محل فرمانداري حضور داشتند و پس از آن درحالي فرمانداري را ترك مي كردند كه از  مردم مي خواستند در جلسه فردا در مسجد النبي حاضر شوند.



:: موضوعات مرتبط: , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
خانم مسکری در تاریخ : 1392/7/7/7 - - گفته است :
پنل ارسال پیامک انبوه آنیکال
-------------------------------
سامانه پیامک آنیکال نرم افزاری تحت وب و توانمند جهت ارسال و دریافت ، پردازش و ارائه خدمات ارزش افزوده پیامک می باشد که از طریق کنترل پنل آنلاین در اختیار شما قرار می گیرد. کاربران سامانه بدون نیاز به هیچگونه سخت افزار و تجهیزات جانبی و تنها با استفاده از این نرم افزار می توانند از تمامی امکانات و ظرفیت های این سامانه بهره مند شوند.
-------------------------------
قویترین سامانه پیامک کشور فقط 95 هزار تومان
-------------------------------
تلفن : 02177368414 (10خط ویژه)

<-CommentGAvator->
ابوالفضل در تاریخ : 1392/6/17/7 - - گفته است :
سلام دوست عزیزم
از وبلاگت خیلی خوشم اومد معلومه خیلی براش زحمت میکشی مطالبت رو هم خوندم جالب بودن اگه وقت گردی به وبلاگ من هم سر بزن ونظرت رو بگو خوشحال میشم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








زمین باقی می ماند اما انسان فانی است،انسان به جهان چشم می گشاید،اما دوباره در قعر خاک مدفون می گردد.زندگی بس کوتاه است،اما جهان در مکان جاوید خود پایدار باقی می ماند. partnering with Indigenous peoples to Defend their Lands، Languages، and Cultures

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استان من لارستان و آدرس bazigar.Loxtarin.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com